Sowa

Wiem, że od dawna nic tu nie wstawiłam. Chciałabym się usprawiedliwić, bo jakoś odczuwam presję, gdy mam już tak wielu czytelników. (Bardzo miłe, dziękuję).
Rozdział mam już dawno napisany, ale nie jestem pewna, czy chcę go dodać. Muszę to wszystko przemyśleć.
taak, planowałam to opowiadania ponad rok i tyle mi nie wystarczyło

Także, no. Wrócę tu jak napiszę kilka rozdziałów na zapas i będę już dokładniej wiedziała, co napisać. 
Szkoda, że III klasa nie ułatwia mi tego zadania:(

Pozdrawiam i dziękuję!

5 komentarzy:

  1. Ja wciąż czekam niecierpliwie na dalszy ciąg, Uwielbiam Syriusza i chciałabym byś dodała coś.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochanie bez pośpiechu! Najpierw sobie wszystko poukładaj :) My tu poczekamy na Ciebie! :* Nigdzie się nie wybieramy ♥

    Jak coś to śmiało pisz do mnie <3
    Jazz ♥

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy komentarz, ale najbardziej cenię sobie konstruktywną krytykę.